Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Lubiana T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kilpatrick, A., Rahman, F., Anjum, A., Shome, S., Andalib, K., Banik, S., Chowdhury, S., Coombe, P., Astroz, Y., Douglas, J., Eranti, P., Kiran, A., Kumar, S., Lim, H., Lorenzi, V., Lubiana, T., Mahmud, S., Puche, R., Rybarczyk, A., Sium, A., Muktadir, S., Twesigomwe, D., Zok, T., Orengo, C., Friedberg, I., Kelso, J., https://orcid.org/0000-0002-3618-322X, Welch, L.
Publikováno v:
Kilpatrick, A, Rahman, F, Anjum, A, Shome, S, Salim Andalib, K M, Banik, S, Chowdhury, S F, Coombe, P, Cuesta Astroz, Y, Douglas, J M, Eranti, P, Kiran, A D, Kumar, S, Lim, H, Lorenzi, V, Lubiana, T, Mahmud, S, Puche, R, Rybarczyk, A, Al Sium, S M, Twesigomwe, D, Zok, T, Orengo, C A, Friedberg, I, Kelson, J F & Welch, L 2022, ' Characterizing domain-specific open educational resources by linking ISCB Communities of Special Interest to Wikipedia ', Bioinformatics . https://doi.org/10.1093/bioinformatics/btac236
Bioinformatics
30th Conference on Intelligent Systems for Molecular Biology (ISMB 2022)
Bioinformatics
30th Conference on Intelligent Systems for Molecular Biology (ISMB 2022)
30th Annual Conference on Intelligent Systems for Molecular Biology (ISMB) -- JUL 10-14, 2022 -- Madison, WI
Motivation Wikipedia is one of the most important channels for the public communication of science and is frequently accessed as an educ
Motivation Wikipedia is one of the most important channels for the public communication of science and is frequently accessed as an educ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.