Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Lu,Chia Hua"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lu,Chia Hua, 呂佳樺
99
This paper focuses on industrialization of culture and creativity of National Palace Museum (NPM) in 2000 to 2009. The development of authorizing model and horizontal alliances compose value chain of culture and creativity of NPM. In the proc
This paper focuses on industrialization of culture and creativity of National Palace Museum (NPM) in 2000 to 2009. The development of authorizing model and horizontal alliances compose value chain of culture and creativity of NPM. In the proc
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/8je3ad
Autor:
Lu, Chia-Hua, Hwang, Yean-Ren
Publikováno v:
In ISA Transactions May 2012 51(3):373-385
Publikováno v:
In ISA Transactions 2011 50(2):278-286
Autor:
呂佳樺, Lu,Chia Hua
本研究探討台北故宮從2000年至2009年發展文化創意產業的歷程。從授權模式與異業結盟形成故宮文化創意產業價值鏈,而在產業化過程中引發故宮、學者和企業不同的想像。在此潮流中故宮
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0962610171%22.
Autor:
Huang, Huei-Lin, Lu, Chia-Hua, Tsai, Hsiao-Wei, Chao, Chia-Chen, Ho, Tsai-Yu, Chuang, Sheng-Fa, Tsai, Chih-Hao, Yang, Pin-Chen
Publikováno v:
In Kaohsiung Journal of Medical Sciences 2009 25(7):357-365
Autor:
Lu, Chia-Hua, 呂佳樺
107
The Researcher hope to use the cross-disciplinary aesthetic curriculum to encourage students to extend their motivation and interest in language learning, and elevate students' artistic performance and language expression skills. This reaser
The Researcher hope to use the cross-disciplinary aesthetic curriculum to encourage students to extend their motivation and interest in language learning, and elevate students' artistic performance and language expression skills. This reaser
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/dz2e4r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.