Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Lu, Tingjie"'
Autor:
Wang, Chunyan, Wu, Hanyang, Wu, Jiang, Zhu, Bin, Fan, Wenli, Lu, Tingjie, Gao, Yingxin, Qi, Weikang, Niu, Qigui
Publikováno v:
In Journal of the Taiwan Institute of Chemical Engineers August 2020 113:285-292
Autor:
Xu, Guoteng1 (AUTHOR) xgtbupt@bupt.edu.cn, Lu, Tingjie1 (AUTHOR), Chen, Xia2 (AUTHOR), Liu, Yiman3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligent & Fuzzy Systems. 2022, Vol. 42 Issue 3, p1575-1605. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Xiaofeng1 (AUTHOR) happy-bee@163.com, Lu, Tingjie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Managerial & Decision Economics. Apr2020, Vol. 41 Issue 3, p339-353. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper examines the moderating effect of the blockchain-authenticated information to an individual's perceived level of uncertainty and thus influences personal affection and cognition processes in online shopping behaviors. The perceived level o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::a9a422752756b7866a94b935cddf1640
https://hdl.handle.net/10419/205214
https://hdl.handle.net/10419/205214
Autor:
Gou Ruxin, Lu Tingjie
Publikováno v:
2012 4th Electronic System-Integration Technology Conference.
Publikováno v:
2010 International Conference on Networking and Digital Society.
This paper discusses the change of mobile government after combining with mobile computing technology. With the new pattern of mobile city, it solves problems such as terminal and network bandwidth in the areas of mobile government, mobile commerce a
Publikováno v:
2010 Second International Conference on Multimedia and Information Technology.
Focused on the mobile data service market, influence factors of customer behavior intention are discussed in this paper. Through reviewing on the previous research papers, a conceptual model of customer adoption is developed and seven important facto