Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"Lu, Lisa"'
Improving the use of Type Ia supernovae (SNIa) as standard candles requires a better approach to incorporate the relationship between SNIa and the properties of their host galaxies. Using a spectroscopically-confirmed sample of $\sim$1600 SNIa, we de
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.01776
Publikováno v:
Proceedings of the 2021 ACM Conference on Fairness, Accountability, and Transparency. pp. 173-184
Anonymized smartphone-based mobility data has been widely adopted in devising and evaluating COVID-19 response strategies such as the targeting of public health resources. Yet little attention has been paid to measurement validity and demographic bia
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.07194
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lu, Lisa, Anderson, Benjamin, Ha, Raymond, D’Agostino, Alexis, Rudman, Sarah L., Ouyang, Derek, Ho, Daniel E.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Oct . 118(43), 1-6.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27093543
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lu, Lisa C.1 (AUTHOR), Ouyang, Derek1 (AUTHOR), D'Agostino, Alexis2 (AUTHOR), Diaz, Angelica2 (AUTHOR), Rudman, Sarah L.2 (AUTHOR), Ho, Daniel E.1 (AUTHOR) deho@stanford.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/16/2023, Vol. 17 Issue 5, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.