Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Lu, Junting"'
Autor:
Lu, Junting, Zhang, Zhiyang, Yang, Fangkai, Zhang, Jue, Wang, Lu, Du, Chao, Lin, Qingwei, Rajmohan, Saravan, Zhang, Dongmei, Zhang, Qi
Multimodal large language models (MLLMs) have enabled LLM-based agents to directly interact with application user interfaces (UIs), enhancing agents' performance in complex tasks. However, these agents often suffer from high latency and low reliabili
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.17140
Autor:
An, Kaikai, Yang, Fangkai, Li, Liqun, Lu, Junting, Cheng, Sitao, Si, Shuzheng, Wang, Lu, Zhao, Pu, Cao, Lele, Lin, Qingwei, Rajmohan, Saravan, Zhang, Dongmei, Zhang, Qi, Chang, Baobao
Recent advances in retrieval-augmented generation have significantly improved the performance of question-answering systems, particularly on factoid '5Ws' questions. However, these systems still face substantial challenges when addressing '1H' questi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.13372
Autor:
An, Kaikai, Yang, Fangkai, Lu, Junting, Li, Liqun, Ren, Zhixing, Huang, Hao, Wang, Lu, Zhao, Pu, Kang, Yu, Ding, Hua, Lin, Qingwei, Rajmohan, Saravan, Zhang, Dongmei, Zhang, Qi
Effective incident management is pivotal for the smooth operation of enterprises-level cloud services. In order to expedite incident mitigation, service teams compile troubleshooting knowledge into Troubleshooting Guides (TSGs) accessible to on-call
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.17531
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Yamei, Zhu, Shihao, Liu, Tianyuan, Zhang, Shaosen, Lu, Junting, Fan, Wenyi, Lin, Lin, Xiang, Tao, Yang, Jie, Zhao, Xuan, Xi, Yiyi, Ma, Yuling, Cheng, Guoyu, Lin, Dongxin, Wu, Chen
Publikováno v:
In Cancer Cell 8 May 2023 41(5):903-918
Publikováno v:
Management & Organization Review. Oct2023, Vol. 19 Issue 5, p957-980. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2019 Oct 01. 159(2), 507-518.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45219429
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.