Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Lu, Guangping"'
Publikováno v:
Zhongguo quanke yixue, Vol 26, Iss 34, Pp 4322-4328 (2023)
Background The emergence of virtual reality (VR) technology is the breakthrough of medical education reform. It is the focus of clinical educators to apply VR technology to medical education and discuss the application effect. The application of VR i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8706475dd1ad4ec18e47033bffad7b41
Autor:
Li, Jiahao, Tang, Yufeng, Lu, Guangping, Liu, Qingbo, Guo, Yuanfang, Wang, Jie, Xiao, Mengjie, Gao, Ting, Zhang, Xiaohui, Gu, Junlian
Publikováno v:
In Journal of Advanced Research July 2024
Autor:
Lu, Guangping, Tang, Yufeng, Chen, Ou, Guo, Yuanfang, Xiao, Mengjie, Wang, Jie, Liu, Qingbo, Li, Jiahao, Gao, Ting, Zhang, Xiaohui, Zhang, Jingjing, Cheng, Quanli, Kuang, Rong, Gu, Junlian
Publikováno v:
In Journal of Advanced Research July 2024
Autor:
Gao, Ting, Wang, Jie, Xiao, Mengjie, Wang, Shudong, Tang, Yufeng, Zhang, Jingjing, Lu, Guangping, Guo, Hua, Guo, Yuanfang, Liu, Qingbo, Li, Jiahao, Gu, Junlian
Publikováno v:
Antioxidants & Redox Signaling; Apr2024, Vol. 40 Issue 10/12, p598-615, 18p
Autor:
Lu, Guangping, Li, Jiahao, Gao, Ting, Liu, Qingbo, Chen, Ou, Zhang, Xiaohui, Xiao, Mengjie, Guo, Yuanfang, Wang, Jie, Tang, Yufeng, Gu, Junlian
Publikováno v:
Nutrition Reviews; Mar2024, Vol. 82 Issue 3, p361-373, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Biomedicine & Pharmacotherapy November 2017 95:1033-1039
Publikováno v:
Dianzi Jishu Yingyong, Vol 44, Iss 6, Pp 146-150 (2018)
According to power supply requirements of power electronic converter with high-voltage and wide-range input,a double-tube flyback auxiliary switching power supply was designed. The operation principle of the double-tube flyback converter was analyz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/975822f53a4f4f34824b6767273acab0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.