Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Lozano, Virginia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction September 2014 3(3):217-223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jordão António M., Lozano Virginia, Correia Ana C., Ortega-Heras Miriam, González-SanJosé María L.
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 7, p 02012 (2016)
The aim of present work was to investigate the phenolic and volatile composition of cherry, acacia, and oak (from different species) wood chips. By the use of HPLC-DAD 18 different phenolic compounds were detected and quantified while for volatile co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8f4908d5fb947a1995aa3bd523c7889
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martínez Lozano, Virginia, Rodríguez Izquierdo, Rosa Mª, Marco Macarro, María, Macías Gómez-Estern, Beatriz
Publikováno v:
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No 9 (2020); 81-101
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No. 9 (2020); 81-101
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; Núm. 9 (2020); 81-101
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 81-101
Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 81-101
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No. 9 (2020); 81-101
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; Núm. 9 (2020); 81-101
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 81-101
Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 81-101
This article presents a teaching innovation experience developed in the first year of a Social Education Degree at a public university in Spain, using a service-learning methodology. The experience involves two disciplines from this degree program wo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::050ab681e876da836d60141e580be88d
https://revistes.ub.edu/index.php/RIDAS/article/view/RIDAS2020.9.5
https://revistes.ub.edu/index.php/RIDAS/article/view/RIDAS2020.9.5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.