Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Loyd G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mbabu, Loyd G.
Publikováno v:
Journal of Education for Library and Information Science, 2009 Jul 01. 50(3), 203-210.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40732579
Publikováno v:
The Journal of Academic Librarianship. 39:189-193
Authentication data was utilized to explore undergraduate usage of subscription electronic databases. These usage patterns were linked to the information literacy curriculum of the library. The data showed that out of the 26,208 enrolled undergraduat
Publikováno v:
Bulletin of the American Meteorological Society, 1957 Mar 01. 38(3), 115-123.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26245379
Autor:
Mbabu, Loyd G.
Publikováno v:
Research in African Literatures, 2007 Oct 01. 38(3), 224-224.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20109526
Autor:
Averill Packard, Beth St. Jean, Chris Leeder, Victor Rosenberg, Andrew Calvetti, Karen Markey, Gregory R. Peters, Loyd G. Mbabu, Brian Jennings, Robert L. Frost, Fritz Swanson, Geoffrey V. Carter, Soo Young Rieh
Publikováno v:
D-Lib Magazine.
This article describes a new tool for teaching information literacy skills to college undergraduates. BiblioBouts is a game built on premises of educational gaming that came out of research published in the October 2008 issue of D-Lib Magazine. Bibli
Autor:
Amos Kaiser K. Khan, Mark Anthony D. Parungao, Christian Loyd G. Dumaguing, Joy Alinda P. Reyes, Anastacia B. Alvarez
Publikováno v:
2009 International Conference on Information and Multimedia Technology.
Synchronous designs have grown dominant in terms of implementing digital systems because of their simpler design and well established design methodologies. However, using a global clock poses several disadvantages. Asynchronous implementations provid
Autor:
Mbabu, Loyd G.
A content analysis of textbooks used for instruction of information literacy courses in Masters in Library and Information Studies programs was conducted. The hypotheses was that these courses identified specific competencies of information literacy
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1178045906
Autor:
Loyd G. Mbabu
Publikováno v:
Research in African Literatures. 38:224-224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.