Zobrazeno 1 - 10
of 255
pro vyhledávání: '"Loyalka, Prashant"'
Autor:
Abbey, Cody, Ma, Yue, Akhtar, Muizz, Emmers, Dorien, Fairlie, Robert, Fu, Ning, Johnstone, Hannah Faith, Loyalka, Prashant, Rozelle, Scott, Xue, Hao, Zhang, Xinwu
Publikováno v:
In Computers and Education Open June 2024 6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Stuck in Place? A Field Experiment on the Effects of Reputational Information on Student Evaluations
Publikováno v:
Social Forces, 2020 Jun 01. 98(4), 1578-1612.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26931588
Autor:
Mistree, Dinsha, Loyalka, Prashant, Fairlie, Robert, Bhuradia, Ashutosh, Angrish, Manyu, Lin, Jason, Karoshi, Amar, Yen, Sara J., Mistri, Jamsheed, Bayat, Vafa
Publikováno v:
In Social Science & Medicine May 2021 276
Autor:
Mo, Di, Bai, Yu, Shi, Yaojiang, Abbey, Cody, Zhang, Linxiu, Rozelle, Scott, Loyalka, Prashant
Publikováno v:
In Journal of Development Economics September 2020 146
Autor:
Chang, Fang, Wang, Huan, Qu, Yaqiong, Zheng, Qiang, Loyalka, Prashant, Sylvia, Sean, Shi, Yaojiang, Dill, Sarah-Eve, Rozelle, Scott
Publikováno v:
In Economics of Education Review April 2020 75
Publikováno v:
American Economic Journal: Applied Economics, 2019 Jul 01. 11(3), 128-154.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26727327
Autor:
Loyalka, Prashant, Liu, Ou Lydia, Li, Guirong, Chirikov, Igor, Kardanova, Elena, Gu, Lin, Ling, Guangming, Yu, Ningning, Guo, Fei, Ma, Liping, Hu, Shangfeng, Johnson, Angela Sun, Bhuradia, Ashutosh, Khanna, Saurabh, Froumin, Isak, Shi, Jinghuan, Choudhury, Pradeep Kumar, Beteille, Tara, Marmolejo, Francisco, Tognatta, Namrata
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Apr 01. 116(14), 6732-6736.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26698568
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education November 2019 86