Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Lowrey, Olivia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Riss, Claire, Mellor, David, Pfeiffer, Nicole, Krall, Tina, Grasty, Fielding, Olson, Eric, Steger, Daniel, Staller, Amanda, Elliott, Fitz, Errington, Timothy, Frazier, Matthew, Nosek, Brian, Geiger, Brian, Liu, Yuhuai, Wade, Briana, Shaw, Lisa, Brooks, Ronald, Butler, Blaine, Corell, Doug, Foor, Terry, Tyner, Andrew, Gueguen, Gretchen, Oertelt, Nadja, Wissinger, Whitney, Lowrey, Olivia, Loomas, Zachary, Lynch, Sarah, Hahn, Krystal, Hernandez, Joshua, Markham, Lesley, Pilati, Brian, Rice, Alexis, Robinson, Ashley, Call, Mark, Roma, Doreen, Ikeda, Futa, Walz, Jonathan, Reedy, Marcy, Miske, Olivia, Wang, Huajin, Clark, Matt, Moshontz, Hannah, Booth, Abram, Mawhinney, Brinna, Daley, Macie, Dirzo, Mirka, Chen, Longze, Tordoff, John, Litherland, David
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ddf034a57dde92157d91558761350b14
A Delphi Study to Establish Transparency and Openness Practices Guidelines for Academic Institutions
In the present study, we outline a process to develop a set of TOP guidelines for academic institutions beginning with a subset of fields (i.e., biomedicine, psychology, and education) in order to improve upon the openness and transparency of hiring,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2174578719f74abf6d85ec18f8238fed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stodden, Victoria, Boycan, Ella, Mellor, David Thomas, Lowrey, Olivia, Esposito, Jolene, DeHaven, Alexander C.
This component contains curated resources relevant to journals implementing the TOP Guidelines, evidence of barriers to replicating scientific findings, and recommendations for policies and practices to increase the credibility of empirical findings.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7df0ef2f1022fa6d6e027c3e4b533826