Zobrazeno 1 - 10
of 41 370
pro vyhledávání: '"Lower Middle-Income countries"'
Autor:
Khaldi, Khalifa1 (AUTHOR), Abdelaoui, Okba2 (AUTHOR), Mekhzoumi, Lotfi1 (AUTHOR) lotfimekhzoumi39@gmail.com
Publikováno v:
ZIREB Zagreb International Review of Economics & Business. Nov2024, Vol. 27 Issue 2, p199-222. 24p.
Autor:
Tavakoli, Fatemeh1 (AUTHOR), Karamouzian, Mohammad2,3 (AUTHOR), Haghdoost, Ali Akbar1 (AUTHOR), Mirzazadeh, Ali1,4 (AUTHOR), Dehghan, Mahlagha5 (AUTHOR), Bazrafshani, Maliheh Sadat1 (AUTHOR), Bazrafshan, Azam1 (AUTHOR), Sharifi, Hamid1,6 (AUTHOR) sharifihami@gmail.com
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases. 12/18/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-18. 18p.
Publikováno v:
African Journal of Reproductive Health / La Revue Africaine de la Santé Reproductive, 2024 Apr 01. 28(4), 127-148.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27313883
Autor:
Ofosu-Mensah Ababio, Josephine, Boachie Yiadom, Eric, Ofori-Sasu, Daniel, Sarpong–Kumankoma, Emmanuel
Publikováno v:
Journal of Chinese Economic and Foreign Trade Studies, 2024, Vol. 17, Issue 2/3, pp. 133-151.
Autor:
SANWAL, Kirti1 kirtisanwal.2797@gmail.com, ISMAIL, Saba1 sismail@jmi.ac.in
Publikováno v:
Theoretical & Applied Economics. Summer2024, Vol. 31 Issue 2, p289-302. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Medicine, Vol 56, Iss 1 (2024)
AbstractBackground Traditional medical education often lacks contextual experience, hindering students’ ability to effectively apply theoretical knowledge in real-world scenarios. The integration of the metaverse into medical education holds great
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4d7cf2c90e6401d9bcfb25edeb52b98