Zobrazeno 1 - 10
of 393
pro vyhledávání: '"Lowe, R. P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Associations with Post-Consultation Health-Status in Primary Care Managed Acute Exacerbation of COPD
Autor:
Gillespie D, Francis N, Ahmed H, Hood K, Llor C, White P, Thomas-Jones E, Stanton H, Sewell B, Phillips R, Naik G, Melbye H, Lowe R, Kirby N, Cochrane A, Bates J, Alam MF, Butler C
Publikováno v:
International Journal of COPD, Vol Volume 17, Pp 383-394 (2022)
David Gillespie,1,2 Nick Francis,3 Haroon Ahmed,4 Kerenza Hood,2 Carl Llor,5 Patrick White,6 Emma Thomas-Jones,2 Helen Stanton,2 Bernadette Sewell,7 Rhiannon Phillips,8 Gurudutt Naik,4 Hasse Melbye,9 Rachel Lowe,2 Nigel Kirby,2 Ann Cochrane,10 Janine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/250f7ca997034c6b9e5ffa826bd924d2
Autor:
Lowe, R. P.
Drawing on Ajzen's Theory of Planned Behaviour and Lazarus's model of emotions and coping, this thesis presents an integration of models of coping, emotions, attributions and intention formation in an attempt to provide a more comprehensive understan
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.637954
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.