Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Loving, Cathleen C."'
Autor:
Loving, Cathleen C.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 1997 Oct 01. 34(3), 421-452.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1163245
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2013 Aug 01. 22(4), 488-499.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10956-012-9408-6
Publikováno v:
Counterpoints, 2003 Jan 01. 120, 147-166.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42978024
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 1997 Jan 01. 8(3), 205-217.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156097
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Human Sciences; Vol 3, No 2 (2006)
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi; Vol 3, No 2 (2006)
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi; Vol 3, No 2 (2006)
Elementary science methods students nearing completion of their preservice teacher preparation are an important source for gauging views about science and its relation to culture. This research investigates gender and science interest as correlates o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Multicultural Science Education: Theory, Practice, & Promise; 2007, p147-166, 20p
Autor:
Cobern, William W., Tobin, Ken, Brown-Acquay, Henry, Espinet, Mariona, Irzik, Gurol, Jegede, Olugbemiro, Lazarowitz, Reuven, Herrera, Lilia Reyes, Rollnick, Marrisa, Sjøberg, Svein, Tuan, Hsiao-lin, Zeidler, Dana L., Loving, Cathleen C., Lowy, Susan W., Martin, Cori
Publikováno v:
Role of Moral Reasoning on Socioscientific Issues & Discourse in Science Education; 2006, p183-194, 12p