Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Love, Samantha"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Medina-Ruiz, Laura, Bartolini, Robin, Wilson, Gillian J., Dyer, Douglas P., Vidler, Francesca, Hughes, Catherine E., Schuette, Fabian, Love, Samantha, Fu, Jun, Stewart, Adrian Francis, Graham, Gerard J.
Inflammatory chemokines and their receptors are central to the development of inflammatory/immune pathologies. The apparent complexity of this system, coupled with lack of appropriate in vivo models, has limited our understanding of how chemokines or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::acb96bc5ca072c375c9ba5ca756a7083
https://eprints.gla.ac.uk/272005/1/272005.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/272005/1/272005.pdf
Autor:
Love, Samantha Rose
not currently available.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bc8b71a15f03ff38ee4e9393d5637f3b
Autor:
Hansell, Christopher A.H., Love, Samantha, Pingen, Marieke, Wilson, Gillian J., Macleod, Megan, Graham, Gerard
Analysis of chemokine receptor, and atypical chemokine receptor, expression is frequently hampered by the lack of availability of high‐quality antibodies and the species specificity of those that are available. We have previously described methodol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::cb9f6fde3f751f1483c6214aea64ed52
https://eprints.gla.ac.uk/210711/1/210711.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/210711/1/210711.pdf
Autor:
Love, Samantha Mildred
Early career teachers (ECTs) undergo numerous observations of their teaching for various purposes, some of which can be perceived as challenging. Published research exists that examines the process of observation, however, there is little research th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7589c3d74caf5c485ae4cbc88c581f7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wu, Jie, Zhang, Mingming, Villegas, Carlos, Patterson, Grant, Shelton, Kyle, Love, Samantha, Lightbourne, Jesseca, Wowk, Katya
This document represents the first phase of the Kinder Institute for Urban Research’s needs assessment work on behalf of the Greater Houston Community Foundation and the Hurricane Harvey Relief Fund. This fund was jointly created by Harris County J
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e30146365e949db5ea31b2b49fcb1391
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.