Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Lovat, T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The International Handbook of Teacher Ethos ISBN: 9783030736439
The International Handbook of Teacher Ethos, 109-121
STARTPAGE=109;ENDPAGE=121;TITLE=The International Handbook of Teacher Ethos
The International Handbook of Teacher Ethos, 109-121
STARTPAGE=109;ENDPAGE=121;TITLE=The International Handbook of Teacher Ethos
Moral values are at the heart of education and teaching, this implies that teachers’ ethos is very important in education. Teachers’ ethos can encourage both the autonomy and the social orientation of the students. This chapter focuses on how mor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4b7395d8d18c46a794dd0130615a5ccd
https://doi.org/10.1007/978-3-030-73644-6_8
https://doi.org/10.1007/978-3-030-73644-6_8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lovat, T.; Toomey, R.; Clement, N. (ed.), International Research Handbook on Values Education and Student Wellbeing, 291-302. Dordrecht : Springer
STARTPAGE=291;ENDPAGE=302;TITLE=Lovat, T.; Toomey, R.; Clement, N. (ed.), International Research Handbook on Values Education and Student Wellbeing
Lovat, T.; Toomey, R.; Clement, N. (ed.), International Research Handbook on Values Education and Student Wellbeing, pp. 291-302
STARTPAGE=291;ENDPAGE=302;TITLE=Lovat, T.; Toomey, R.; Clement, N. (ed.), International Research Handbook on Values Education and Student Wellbeing
Lovat, T.; Toomey, R.; Clement, N. (ed.), International Research Handbook on Values Education and Student Wellbeing, pp. 291-302
Contains fulltext : 84752.pdf (Publisher’s version ) (Closed access)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4a41050b091a9a1e35e7645f7c16b998
https://hdl.handle.net/2066/84752
https://hdl.handle.net/2066/84752
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Why do we persist in the relentless pursuit of artificial nourishment and other treatments to maintain a permanently unconscious existence? In facing the future, if not the present world-wide reality of a huge number of persistent vegetative state (P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::7e6d5fdc1765657b0c61937d682919bb
https://europepmc.org/articles/PMC1376191/
https://europepmc.org/articles/PMC1376191/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.