Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Louwerse, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Warmelink, HJG, Mayer, IS, Weber, J, Heijligers, B, Haggis, M, Peters, E, Louwerse, M, Schouten, B, Markopoulos, P, Toups, Z, Cairns, P, Bekker, T
Publikováno v:
CHI PLAY '17 extended abstracts: extended abstracts publication of the annual symposium on Computer-Human Interaction in play, 111-123
STARTPAGE=111;ENDPAGE=123;TITLE=CHI PLAY '17 extended abstracts: extended abstracts publication of the annual symposium on Computer-Human Interaction in play
STARTPAGE=111;ENDPAGE=123;TITLE=CHI PLAY '17 extended abstracts: extended abstracts publication of the annual symposium on Computer-Human Interaction in play
The authors investigate the potential of Mixed Reality (MR) games for team building and assessment. The AMELIO game was designed for a highly immersive MR lab. The game is a multi-player team challenge based on the concept of an escape room, staged i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::acfc711a01b02fae1c4e4dbc345b7233
https://pure.buas.nl/en/publications/aaf54b70-cd78-4480-a4af-0842ffd22645
https://pure.buas.nl/en/publications/aaf54b70-cd78-4480-a4af-0842ffd22645
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Graesser, A. C., Jackson, G. T., Eric Mathews, Mitchell, H. H., Olney, A., Ventura, M., Chipman, P., Franceschetti, D., Hu, X., Louwerse, M. M., Person, N. K., Tutoring Research Group
Publikováno v:
Graesser, A.C.; Jackson, G.T.; Matthews, E.C.; Mitchell, H.H.; Olney, A.; Ventura, M.; et al.(2003). Why/AutoTutor: A Test of Learning Gains from a Physics Tutor with Natural Language Dialog. Proceedings of the Cognitive Science Society, 25(25). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6mj3q2v1
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fa1c4cd9b3dfaddcddbc7e326510a094
http://www.escholarship.org/uc/item/6mj3q2v1
http://www.escholarship.org/uc/item/6mj3q2v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.