Zobrazeno 1 - 10
of 2 964
pro vyhledávání: '"Louw, Q. A."'
Autor:
Louw, Q.1 qalouw@sun.ac.za, Grimmer, K.1, Berner, K.1, Conradie, T.1, Bedada, D. T.2, Jesus, T. S.3
Publikováno v:
BMC Public Health. 5/13/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-11. 11p. 3 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Funding Information: This research was funded by the National Research Foundation Research Chair Initiative (UID 115461). Publisher Copyright: © 2021, The Author(s). Background: Rehabilitation can improve function in many people with chronic health
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::9fd376e7a3a282238b31f579bcb16852
https://hdl.handle.net/10362/122598
https://hdl.handle.net/10362/122598
Autor:
Louw, Q.1 (AUTHOR) qalouw@sun.ac.za, Firfirey, N.1 (AUTHOR), Grimmer, K.1,2 (AUTHOR), van Niekerk, S.-M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Physiotherapy Theory & Practice. Jan2016, Vol. 32 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education, Volume: 13, Issue: 1, Pages: 52-58, Published: APR 2021
BACKGROUND. Research training is important for all health science professions and interlinks with evidence-based practice (EBP). Previous studies that investigated research competencies for undergraduates predominantly focused on medical and nursing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::337d614c40b14e0a818a70b612615ab2
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2078-51272021000100013&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2078-51272021000100013&lng=en&tlng=en
Autor:
Hoeben, C. (AUTHOR), Louw, Q. (AUTHOR)
Publikováno v:
South African Journal of Physiotherapy. Jul2014, Vol. 70 Issue 2, p11-18. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.