Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Louw, Henk"'
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 32, Iss 2, Pp 66-81 (2016)
The present study examines the relationship between productive knowledge of collocations and academic literacy among first year students at North-West University. Participants were administered a collocation test, the items of which were selected fro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/019ca16020644a229adf808b731d5375
Publikováno v:
Stellenbosch Papers in Linguistics Plus, Vol 42, Iss 0, Pp 165-181 (2013)
The present study examines productive knowledge of collocations of tertiary-level second-language (L2) learners of English in an attempt to make estimates of the size of their knowledge. Participants involved first-year students at North-West Univers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac723b6c5bff4325a92a78c8fff68c52
Autor:
Louw, Henk
The research reported on in this thesis forms part of the foundation of a bigger research project in which an attempt is made to provide better, faster and more efficient feedback on student writing. The introduction presents the localised and intern
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/6687
Autor:
Louw, Henk
The primary aim of this study is to determine whether it is possible to standardize written feedback on L2 student writing for use in a computerised marking environment. It forms part of a bigger project aimed at enhancing the feedback process as a w
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/1718
Autor:
Cuthbert, Richard J., Wanless, Ross M., Angel, Andrea, Burle, Marie-Helene, Hilton, Geoff M., Louw, Henk, Visser, Paul, Wilson, John W., Ryan, Peter G.
Publikováno v:
Journal of Mammalogy, 2016 Apr 01. 97(2), 533-544.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26373072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Verhoef, Anné Hendrik, Fourie, Mariette, Janse van Rensburg, Zander, Louw, Henk, Erasmus, Mianda
Publikováno v:
International Journal for Educational Integrity; 8/18/2022, Vol. 18 Issue 1, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Literator; 2021, Vol. 42 Issue 1, p1-14, 14p