Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Loussaïef, Leïla"'
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2024 77
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2020 Oct 01(100), 53-77.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27231622
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2019 102:263-272
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2014 21(1):9-17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LOUSSAÏEF, Leïla1 lloussaief@iscparis.com, DAMAY, Coralie2 cdamay@iscparis.com
Publikováno v:
Revue Management et Avenir. nov2018, Issue 105, p143-163. 21p.
Publikováno v:
Revue Management et Avenir. oct2018, Issue 104, p103-125. 23p. 4 Charts.
Autor:
Anido Freire, Naïade1, Loussaïef, Leïla1 lloussaief@iscparis.com
Publikováno v:
Corporate Social Responsibility & Environmental Management. Jul2018, Vol. 25 Issue 4, p565-582. 18p. 2 Diagrams, 3 Charts.
This article aims to identify the different consumer profiles that resist to the perceived manipulation of brands. If there is no consensus on a definition of manipulation, it is established that its perception may give rise to resistance on the part
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______317::fb8ce19286ac6e389af09f2c3f6903ce
https://hdl.handle.net/1866/22398
https://hdl.handle.net/1866/22398
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.