Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Loukras, Erin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dececchi, T. Alexander, McPhetres, Jonathon, Albayrak-Aydemir, Nihan, Barbosa Mendes, Ana, Chow, Elvina C., Gonzalez-Marquez, Patricio, Loukras, Erin, Maus, Annika, O'Mahony, Aoife, Pomareda, Christina, Primbs, Maximilian A., Sackman, Shalaine L., Smithson, Conor J. R., Volodko, Kirill
Publikováno v:
PLOS ONE, 2021, Vol.16(3), pp.e0247986 [Peer Reviewed Journal]
PLoS ONE
PLoS One, 16
PLoS One, 16, 3
PLoS ONE, Vol 16, Iss 3, p e0247986 (2021)
PLoS ONE
PLoS One, 16
PLoS One, 16, 3
PLoS ONE, Vol 16, Iss 3, p e0247986 (2021)
Contains fulltext : 240170.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) The dominant belief is that science progresses by testing theories and moving towards theoretical consensus. While it's implicitly assumed that psychology operates in this manner,