Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Louise, Stephanie"'
Publikováno v:
In Schizophrenia Research February 2018 192:57-63
Autor:
Van Rheenen, Tamsyn E., Bryce, Shayden, Tan, Eric J., Neill, Erica, Gurvich, Caroline, Louise, Stephanie, Rossell, Susan L.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 March 2016 192:109-115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Despite a growing focus on wellbeing in the legal profession and growing concerns regarding lawyer wellbeing, the literature is complex and contradictory. There is a need to collate the full scope of literature that accounts for factors which impact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d9116ab1d44a90044bcb796476c846bd
Publikováno v:
Psychiatry Research. 270:329-334
Mindfulness-based interventions show promise in the treatment of psychotic symptoms. From a theoretical perspective, there may be several benefits of mindfulness for individuals who experience hearing voices. Related cross-sectional findings suggest
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas, Elizabeth HX, Rossell, Susan L, Tan, Eric J, Neill, Erica, Tamsyn E Van Rheenen, Carruthers, Sean P, Sumner, Philip J, Louise, Stephanie, Kiymet Bozaoglu, Gurvich, Caroline
Supplemental material, Supplementary_final for Do schizotypy dimensions reflect the symptoms of schizophrenia? by Elizabeth HX Thomas, Susan L Rossell, Eric J Tan, Erica Neill, Tamsyn E Van Rheenen, Sean P Carruthers, Philip J Sumner, Stephanie Louis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::22272be46ed8a40b00785a94b97c6d9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.