Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Loucas T"'
Publikováno v:
Nordina: Nordic Studies in Science Education, Vol 9, Iss 1 (2013)
Supporting inquiry in the science classroom is challenging work, demanding that teachers utilize abilities for addressing and responding to children’s inquiry. These abilities include, (a) knowledge of the various forms of in-class scientific inqui
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31cc0888e52847dd815952b8073057c2
Autor:
Louca, Loucas T.1 (AUTHOR) L.Louca@euc.ac.cy, Zacharia, Zacharias C.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Science Education. Oct2024, p1. 31p. 6 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Loucas T. Louca, Zacharias C. Zacharia
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2015 Apr 01. 24(2/3), 192-215.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43867841
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders 2011 44(1):23-36
Autor:
Riches, N.1 nick.riches@newcastle.ac.uk, Loucas, T.2 t.loucas@reading.ac.uk, Baird, G.3 Gillian.Baird@gstt.nhs.uk, Charman, T.4 tony.charman@kcl.ac.uk, Simonoff, E.4 emily.simonoff@kcl.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jan2016, Vol. 46 Issue 1, p155-163. 9p. 2 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Progress in the Chemistry of Organic Natural Products ISBN: 9783319935058
This book is a compilation of edited chapters from different science education disciplines and contexts, aiming to provide resources for the implementation of inquiry-based science teaching/learning (IBST/L), and to highlight ways in which those appr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e10016bb51ab4f112edc05ff8e7a807
https://doi.org/10.1007/978-3-319-91406-0_14
https://doi.org/10.1007/978-3-319-91406-0_14
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology
J.Sci.Educ.Technol.
Scopus
J.Sci.Educ.Technol.
Scopus
Despite the abundance of research in Modeling-based Learning (MbL) in science education, to date there is only limited research on MbL practices among K-6 novice modelers. More specifically, there is no information on how young/novice modelers’ mod