Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Losch, Mary"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duke, Rebekah, Sweet, Amelia, Stumme, Nathan C., Ordikhani-Seyedlar, Ramin, Chattopadhyay, Souradeep, Yang, Chih-Hsuan, Yang, Hsin-Jung, Perera, Anton S., Green, Lisa, Endres, Kyle, Losch, Mary E., Ganapathysubramanian, Baskar, Mason, Sara E., Sarkar, Soumik, Shaw, Scott K., Risko, Chad, Jenkins, Judith L., Teague, Craig M.
Publikováno v:
Journal of Chemical Education; November 2024, Vol. 101 Issue: 11 p5060-5067, 8p
Publikováno v:
Journal of Survey Statistics & Methodology; Sep2024, Vol. 12 Issue 4, p893-905, 13p
The Speak UP! Salon Project : Using Hair Stylists as Lay Health Educators About Unintended Pregnancy
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2018 Jan 01. 19(1), 31-37.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746898
Publikováno v:
The Public Opinion Quarterly, 2002 Dec 01. 66(4), 594-607.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3078710
Publikováno v:
Survey Methods: Insights from the Field, 1-16
Previous research shows that a high proportion of respondents engage in other activities while answering surveys. In this study, we examine the effect of multitasking in reporting sensitive information and socially undesirable behavior (e.g., substan
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/71049
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Survey Methods: Insights from the Field, 1-10
Previous research has shown that people often engage in other activities while responding to surveys and that respondents’ multitasking generally has no effect on indicators of data quality (e.g., item non-response, non-differentiation). One of the
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/60713
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Campo, Shelly, Askelson, Natoshia M., Routsong, Tracy, Graaf, Lorrie J., Losch, Mary, Smith, Holly
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2008 Dec 01. 35(6), 749-762.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45056054