Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Loría, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schuppe, Alexander W., Liu, Yannan, Gonzalez-Hurtado, Elsie, Zhao, Yizhou, Jiang, Xuefeng, Ibarraran, Sebastian, Huang, David, Wang, Xiaoyuan, Lee, Jaehoo, Loria, J. Patrick, Dixit, Vishwa Deep, Li, Xin, Newhouse, Timothy R.
Publikováno v:
In Chem 13 October 2022 8(10):2856-2887
Autor:
Negre, Christian F. A., Morzan, Uriel N., Hendrickson, Heidi, Pal, Rhitankar, Lisi, George P., Loria, J. Patrick, Rivalta, Ivan, Ho, Junming, Batista, Victor S.
Determining the principal energy pathways for allosteric communication in biomolecules, that occur as a result of thermal motion, remains challenging due to the intrinsic complexity of the systems involved. Graph theory provides an approach for makin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1706.02327
Autor:
Negre, Christian F. A., Morzan, Uriel N., Hendrickson, Heidi P., Pal, Rhitankar, Lisi, George P., Loria, J. Patrick, Rivalta, Ivan, Ho, Junming, Batista, Victor S.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Dec . 115(52), E12201-E12208.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26573957
Publikováno v:
In The Veterinary Journal June 2024 305
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 Apr . 114(17), E3414-E3423.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26480788
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisi, George P., Patrick Loria, J.
Publikováno v:
In Progress in Nuclear Magnetic Resonance Spectroscopy February 2016 92-93:1-17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Uniciencia, Volume: 36, Issue: 1, Pages: 14-35, Published: DEC 2022
Uniciencia; Vol 36 No 1 (2022): Uniciencia. January-December, 2022; 1-25
Uniciencia; Vol. 36 Núm. 1 (2022): Uniciencia. January-December, 2022; 1-25
Uniciencia; v. 36 n. 1 (2022): Uniciencia. January-December, 2022; 1-25
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Uniciencia, Vol 36, Iss 1, Pp 1-25 (2022)
Uniciencia. Vol. 36 No 1 (2022). January-December, 2022
Repositorio UNA
Uniciencia; Vol 36 No 1 (2022): Uniciencia. January-December, 2022; 1-25
Uniciencia; Vol. 36 Núm. 1 (2022): Uniciencia. January-December, 2022; 1-25
Uniciencia; v. 36 n. 1 (2022): Uniciencia. January-December, 2022; 1-25
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Uniciencia, Vol 36, Iss 1, Pp 1-25 (2022)
Uniciencia. Vol. 36 No 1 (2022). January-December, 2022
Repositorio UNA
This study is part of the research in didactics of mathematicson teacher training. In particular, the study focuses on the knowledge of mathematics teachers, taking as a reference the theoretical approaches of the Mathematics Teacher’s Specialized
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6c5860cf375e6a59b573b346d04af562
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2215-34702022000100014&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2215-34702022000100014&lng=en&tlng=en