Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Loretan, P."'
Understanding size and scale (USS) and order-of-magnitude reasoning (OMR) are critical for scientific literacy. This study examines an educational approach to enhance these skills in high school science, considering the cognitive prerequisites and ch
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.16480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christian Lohasz, Jacqueline Loretan, Dario Sterker, Ekkehard Görlach, Kasper Renggli, Paul Argast, Olivier Frey, Marion Wiesmann, Markus Wartmann, Martin Rausch, Andreas Hierlemann
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 12 (2021)
Understanding the pharmacokinetic/pharmacodynamic (PK/PD)-relationship of a drug candidate is key to determine effective, yet safe treatment regimens for patients. However, current testing strategies are inefficient in characterizing in vivo response
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1abe40c761345fab661063030846a30
Software visualizations can provide a concise overview of a complex software system. Unfortunately, since software has no physical shape, there is no "natural" mapping of software to a two-dimensional space. As a consequence most visualizations tend
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1209.5490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.