Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Lorek, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorek, J
Although note taking has been consistently shown to improve jurors’ memory of trial evidence, no research has investigated the kind of individual differences that may either hinder or facilitate how much jurors are able to note down and recall. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::914e9e121a8b82adea686f8c7d915520
Autor:
Mukhtar, M. S., Temp, U., Hahn, M. G., Tan, M., Moriyama, E. N., Mudgil, Y., Booker, K. S., Molina, A., Fulk, B., Seta, S., McCann, M. C., Jorda, L., Pattathil, S., Jiang, K., Frick-Cheng, A., Lorek, J., Friedman, E. J., Schwarz, J., Augustin, K., Botella, J. R., Urano, D., Carr, T., Liu, C., Klopffleisch, K., Kruppe, L., Welter, B., Cooke, T. R., Phan, N., Chen, J.-G., Trusov, Y., Carpita, N. C., Bayne, R. S.
Yeast two-hybrid technology is used to build a high-quality protein interaction network centered on Arabidopsis G-protein coupled signaling. The interactions uncovered are without precedent in animals and fungi and help identify new cellular roles fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6e9b24f9a7684d79f99c280b22ea46a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.