Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Lopez, Luis Felipe"'
Publikováno v:
In Construction and Building Materials 26 April 2024 425
Autor:
Libre, Roneh Glenn D., Jr., Leaño, Julius L., Jr., Lopez, Luis Felipe, Cacanando, Carlo Joseph D., Promentilla, Michael Angelo B., Ongpeng, Jason Maximino C.
Publikováno v:
In Cleaner Chemical Engineering June 2023 6
Vacuum arc remelting is a secondary melting process used to produce a variety of segregation sensitive and reactive metal alloys. The present day VAR practice for superalloys involves, typically, melting electrodes of 17'' into ingots of 20'' in diam
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/28082
Autor:
Lopez, Luis Felipe
Vacuum Arc Remelting (VAR) is a secondary process used for homogenization of high-melting-point and oxygen-sensitive materials such as superalloys and titanium alloys. The VAR process is carried out with the aim of melting a large consumable electrod
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-05-2770
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Devaraj, Vikram1 vikram@utexas.edu, Lopez, Luis Felipe1 felipelopez@utexas.edu, Beaman, Joseph J.1 jbeaman@mail.utexas.edu, Prudhomme, Serge2 serge.prudhomme@polymtl.ca
Publikováno v:
International Journal of Chemical Engineering (1687806X). 1/18/2015, Vol. 2015, p1-11. 11p.
Autor:
Gómez López, Luis Felipe
En la reforma educativa de 2013 resurgió en la normatividad mexicana el concepto de independencia pedagógica-administrativa en las escuelas, orientado a promover el aprendizaje con mejores instrumentos de evaluación y buenas prácticas. El organis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.