Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Looijmans-van den Akker Ingrid"'
How to develop a program to increase influenza vaccine uptake among workers in health care settings?
Autor:
van Delden Johan JM, Riphagen-Dalhuisen Josien, Verheij Theo JM, Hulscher Marlies E, Looijmans-van den Akker Ingrid, Hak Eelko
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 6, Iss 1, p 47 (2011)
Abstract Background Apart from direct protection and reduced productivity loss during epidemics, the main reason to immunize healthcare workers (HCWs) against influenza is to provide indirect protection of frail patients through reduced transmission
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c53a0709720e439fa8502a526a45eccc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akker, Ingrid Looijmans-van den, Werkhoven, Anouk, Verheij, Theo, Looijmans-van den Akker, Ingrid
Publikováno v:
Family Practice; Oct2021, Vol. 38 Issue 5, p612-616, 5p
Autor:
Nies, Lonneke M. E., Looijmans-Van den Akker, Ingrid, Rozendaal, Liesbeth, Baar, Brenda, Vos, Rimke C., Hart, Huberta E.
Publikováno v:
BJGP Open; Jan2021, Vol. 5 Issue 1, p1-10, 10p
How to develop a program to increase influenza vaccine uptake among workers in health care settings?
Autor:
Looijmans-van den Akker, Ingrid1, Hulscher, Marlies E.2, Verheij, Theo J. M.1, Riphagen-Dalhuisen, Josien3, van Delden, Johan J. M.1, Hak, Eelko3 e.hak@rug.nl
Publikováno v:
Implementation Science. 2011, Vol. 6 Issue 1, p47-55. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.