Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Looi, C.K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education: Supporting Learning through Intelligent and Socially Informed Technology, 395-402
STARTPAGE=395;ENDPAGE=402;TITLE=Artificial Intelligence in Education: Supporting Learning through Intelligent and Socially Informed Technology
STARTPAGE=395;ENDPAGE=402;TITLE=Artificial Intelligence in Education: Supporting Learning through Intelligent and Socially Informed Technology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7fe37fac2f805222aa873607cdf999ed
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/towards-support-in-building-qualitative-knowledge-models(dd2487c8-207d-4186-b796-fdfd48f269c5).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/towards-support-in-building-qualitative-knowledge-models(dd2487c8-207d-4186-b796-fdfd48f269c5).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salles, P., Lima- Salles, H, Bredeweg, B., Looi, C.K., Hofbaur, M., McCalla, G., Rinner, B., Wotowa, F., Breuker, B.
Publikováno v:
19th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR '05), 163-172
STARTPAGE=163;ENDPAGE=172;TITLE=19th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR '05)
STARTPAGE=163;ENDPAGE=172;TITLE=19th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR '05)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::0bc9ddff19686688d3ae3214075313ef
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-use-of-qualitative-reasoning-models-of-interactions-between-populations-to-support-causal-reasoning-of-deaf-students(25cee601-9d47-4153-b020-cae568b293dc).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-use-of-qualitative-reasoning-models-of-interactions-between-populations-to-support-causal-reasoning-of-deaf-students(25cee601-9d47-4153-b020-cae568b293dc).html
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::fc1b2822031e947da266b337ebf67efb
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/artificial-intelligence-in-education-supporting-learning-through-intelligent-and-socially-informed-technology(456a8df4-114b-41d8-a3ac-2ec7e89fde6a).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/artificial-intelligence-in-education-supporting-learning-through-intelligent-and-socially-informed-technology(456a8df4-114b-41d8-a3ac-2ec7e89fde6a).html