Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"Longitudinal PISA"'
Autor:
Fernández, Tabaré, Marques, Agustina
Publikováno v:
Estudios Sociológicos, 2017 Jan 01. 35(103), 33-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44321343
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2019 61:35-44
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2016 Aug 01. 53(4), 1054-1085.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24751623
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2022 80
Autor:
Tabaré Fernández, Agustina Marques
Publikováno v:
Estudios Sociológicos, Vol 35, Iss 103 (2017)
Este trabajo se propone primero identificar y luego explicar, las trayectorias laborales iniciales de jóvenes uruguayos haciendo énfasis en tres elementos: la protección social, el calendario y la cualificación en el contexto de la nueva incertid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40af2c0abef046e3a741ba9ff788c95c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning and Instruction. 80:101310
Inquiry-based science teaching involves supporting pupils to acquire scientific knowledge indirectly by conducting their own scientific experiments, rather than receiving scientific knowledge directly from teachers. This approach to instruction is wi
Publikováno v:
Learning and Instruction. 80:101309
The authors and journal regret that the printed version of the above article contained a number of errors, in which statements which had been blinded for review were not revealed for the publication. These were references to the authors’ own prior