Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Lomonaco V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bae H., Brophy E., Chan R. H. M., Chen B., Feng F., Graffieti G., Goel V., Hao X., Han H., Kanagarajah S., Kumar S., Lam S. -K., Lam T. L., Lan C., Liu Q., Lomonaco V., Ma L., Maltoni D., Parisi G. I., Pellegrini L., Piyasena D., Pu S., She Q., Sheet D., Song S., Son Y., Wang Z., Ward T. E., Wu J., Wu M., Xie D., Xu Y., Yang L., Yang Q., Zhong Q., Zhou L.
Humans have a remarkable ability to learn continuously from th e environment and inner experience. One of the grand goals of robots is to build an artificial "lifelong learning" agent that can shape a cultivated understanding of the world from the cu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::e2514c643278d870b6f557adfa5cfe66
http://hdl.handle.net/11585/769508
http://hdl.handle.net/11585/769508
The increasing attention on Artificial Intelligence (AI) regulation has led to the definition of a set of ethical principles grouped into the Sustainable AI framework. In this article, we identify Continual Learning, an active area of AI research, as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3faf5f4097d60498983f5e473344ecf0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.