Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Lombard Catherine B"'
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 8, Iss 1, p 19 (2011)
Abstract Background Currently, little is known about physical activity patterns in pregnancy with prior estimates predominantly based on subjective assessment measures that are prone to error. Given the increasing obesity rates and the importance of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b562ce39bff945988153d748df953ab3
Publikováno v:
Nutrition Journal, Vol 8, Iss 1, p 17 (2009)
Abstract Background Preventing weight gain rather than treating established obesity is an important economic and public health response to the rapidly increasing rates of obesity worldwide. Treatment of established obesity is complex and costly requi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8ce62e5ea404e398073e053fae7d99f
Autor:
Harrison, Cheryce L. *, Teede, Helena J., Kozica, Samantha, Zoungas, Sophia, Lombard, Catherine B.
Publikováno v:
In Australian and New Zealand Journal of Public Health April 2017 41(2):158-164
Autor:
Harrison, Cheryce L.1 Cheryce.harrison@monash.edu, Lombard, Catherine B.1 Catherine.lombard@monash.edu, Teede, Helena J.1,2 Helena.teede@monash.edu
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition & Physical Activity. 2014, Vol. 11, p178-192. 15p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Lombard, Catherine B.1 catherine.lombard@monash.edu, Harrison, Cheryce L.1 cheryce.harrison@monash.edu, Kozica, Samantha L.1 samantha.kozica@monash.edu, Zoungas, Sophia1 sophia.zoungas@monash.edu, Keating, Catherine2 catherine.keating@deakin.edu, Teede, Helena J.1,3 helena.teede@monash.edu
Publikováno v:
BMC Public Health. 2014, Vol. 14 Issue 1, p864-878. 15p. 3 Charts.
Autor:
Lombard, Catherine B.1 catherine.lombard@med.monash.edu.au, Deeks, Amanda A.1 amanda.deeks@med.monash.edu.au, Ball, Kylie2 kylie.ball@deakin.edu.au, Jolley, Damien3 damien.jolley@med.monash.edu.au, Teede, Helena J.1 helena.teede@med.monash.edu.au
Publikováno v:
Nutrition Journal. 2009, Vol. 8, p1-9. 9p. 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.