Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Lombard, François."'
Background: Swiss schools are required to develop students’ digital competencies in each discipline (CIIP, 2018). However, teachers in Geneva, Switzerland aren’t supplied with many official resources or recommendations to help them implement thes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3b59151cabe1d04ea22283c5da09748d
Autor:
Marshall, James F.
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 1960 Dec 01. 44(8), 367-367.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/321071
Autor:
Lombard, Francois J.
Publikováno v:
Journal of International Business Studies, 1978 Dec 01. 9(3), 66-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/154214
The need for keeping science teachers up-to-date is stronger than ever, but science curricula and teaching is often still focused on outdated approaches and knowledge. We will discuss some of the strong forces that shape the transformations of knowle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1004c6791c513d9d3f50f4bb6d51c0e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lombard, Francois
Publikováno v:
The Journal of The Joseph Conrad Society (U.K.), 1980 Mar 01. 5(2), 8-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20870542
Autor:
Lombard, François
Publikováno v:
Management International Review, 1977 Jan 01. 17(2), 87-103.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40227325
Autor:
Lombard, Francois
Publikováno v:
Management International Review, 1975 Jan 01. 15(4/5), 35-47.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40227221