Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Lokon A"'
Publikováno v:
Gerontology & Geriatrics Education; Oct-Dec2024, Vol. 45 Issue 4, p524-536, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lokon, Elizabeth1 (AUTHOR) lokonej@MiamiOH.edu, Mehrotra, Vidushri2 (AUTHOR), Murali, Sanjana3 (AUTHOR), Oakman, Rosemarie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intergenerational Relationships. Jan2024, p1-17. 17p.
Publikováno v:
Journal of the American Geriatrics SocietyREFERENCES. 69(8)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dementia (London, England). 20(7)
For people living with dementia and their care partners, a decline in the ability to effectively communicate can cause significant distress. However, in recent decades, the arts have emerged as an effective care modality in fostering communication an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gerontology & Geriatrics Education. 41:494-507
This study evaluates whether an arts-based intergenerational experience, Opening Minds through Art (OMA), increases positive attitudes or allophilia ("liking for the other"-in this case, older adults with dementia) in students who joined the OMA prog
Publikováno v:
Innovation in Aging
When higher education classes went virtual at the start of the COVID-19 pandemic, converting an in-person, arts-based, service-learning course into a meaningful, virtual experience seemed impossible. However, the Opening Minds through Art (OMA) progr
Using art in an intergenerational program to improve students’ attitudes toward people with dementia
Publikováno v:
Gerontology & Geriatrics Education. 38:407-424
This study explored the effects of participating in an intergenerational service learning program called Opening Mind through Arts (OMA) on college students' attitudes toward people with dementia. In this program, students were paired one-on-one with