Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"Lok, L."'
Publikováno v:
Journal of Water Management Modeling; 1/12/2024, p1-30, 30p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin A Reininger, Raksha S Patel, Randall L. Rosenblatt, In Lok L Lam, Todd J. Grazia, Teena Sam, Kenneth A. Ausloos, Chetan A. Naik
Publikováno v:
Clinical Transplantation. 35
Direct acting oral anticoagulants (DOACs) have become the mainstay of treatment for patients requiring anticoagulation for atrial arrhythmias and venous thromboembolism (VTE) but safety and efficacy has not been established in lung transplantation. T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Technology and Teacher Education, 26(2), 275-298. Society for Information Technology and Teacher Education (SITE)
Journal of Technology and Teacher Education 26 (2018) 2
Journal of Technology and Teacher Education, 26(2), 275-298
Journal of Technology and Teacher Education 26 (2018) 2
Journal of Technology and Teacher Education, 26(2), 275-298
While research has shown that video can be an effective tool in the professional learning of teachers in industrialized countries, it is unknown whether this is also true for other countries with distinctive cultural, political, and historical contex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ee005168af7169759dd85e07e0a3d655
https://research.tue.nl/nl/publications/9df624cd-9594-4e23-8fed-5cae834a98c2
https://research.tue.nl/nl/publications/9df624cd-9594-4e23-8fed-5cae834a98c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.