Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Loh Yue Fang"'
Autor:
Oh, Yit Leng, Lim, Fong Peng, Chen, Chuei Yee, Ling, Wendy Shinyie, Loh, Yue Fang, Yap, Hong Keat
Publikováno v:
Journal of Inequalities & Applications; 11/13/2024, Vol. 2024 Issue 1, p1-13, 13p
Publikováno v:
Business Strategy & Development; Mar2024, Vol. 7 Issue 1, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lim Guo Huang, Choong Kah Wei, Nor Aziyatul Izni, Loh Yue Fang, Tan Sher Lyn, Sarah Atifah Saruchi
Publikováno v:
Lecture Notes in Electrical Engineering ISBN: 9789811987021
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e423c51d33e3f17d4461eaf2499a48e
https://doi.org/10.1007/978-981-19-8703-8_25
https://doi.org/10.1007/978-981-19-8703-8_25
Publikováno v:
Proceedings of the 2019 International Conference on Management Science and Industrial Engineering.
There are many underlying factors that may influence the students to make a decision to further their study in tertiary education which is a key issue for higher education institution authorities to acknowledge. Hence, the main purpose of this resear
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 8:594-599
Educator tends to apply traditional approach where using transparency and white board in teaching mathematics. The purpose of this study is to determine whether there is any difference in student achievement when the educator used traditional method
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings.
Confidence interval is an estimate of a certain parameter. Classical construction of confidence interval based on asymptotic normality (Wald) often produces misleading inferences when dealing with censored data especially in small samples. Alternativ
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2015, Vol. 1682 Issue 1, p1-6, 6p, 1 Chart