Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Logic puzzle"'
Publikováno v:
Information, Vol 13, Iss 3, p 134 (2022)
The game ‘Mafia’ is a logic puzzle that has been a top-rated party game played worldwide. Many studies have been dedicated to determining the best character combination to keep players engaged while analyzing the overall death toll. Although it h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7c6f2613f734eb29cb4a314efaf29b5
Publikováno v:
久留米工業大学研究報告 = Bulletin of Kurume Institute of Technology. 44:128-135
Autor:
Majdandžić, David
Brzi heuristički algoritam za rješavanje zagonetke neboderi u programskom jeziku Java Ovaj rad detaljno opisuje algoritam za rješavanje logičke puzle Neboderi te njegovu implementaciju u programskom jeziku Java te performanse iste implementacije.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8336d8a0067f43bef9bd3657d8311216
https://repozitorij.etfos.hr/islandora/object/etfos:3749/datastream/PDF
https://repozitorij.etfos.hr/islandora/object/etfos:3749/datastream/PDF
Autor:
Roberts, Tim S.
Publikováno v:
Journal of Philosophical Logic, 2001 Dec 01. 30(6), 609-612.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30226740
Autor:
Cameron Browne
Publikováno v:
ICGA Journal, 40(4), 375-386. IOS Press
One approach to game design is to start with existing ideas and to modify them in interesting new ways. This process of “creative plagiarism” is applied to the Japanese logic puzzle Sudoku to create a new variant called Ludoku, which simplifies s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoshii, Keisuke, Watari, Masahiro, Yamamoto, Hiroshi, Department of Integrated Arts and Sciences
Publikováno v:
沖縄工業高等専門学校紀要 = Bulletin of National Institute of Technology, Okinawa College. 10:77-84
平成27年度前学期において, 著者らが行った数学通論の講義の実践について報告する。平成27年度は, 山本, 吉居, 渡利が, それぞれ複素関数論, 論理パズル, 線形符号理論について講義を行
Autor:
Rabuzin, Matija
Zadatak ovog rada bio je napraviti algoritam u programskom jeziku C koji će riješiti logičku zagonetku mostovi. U prvom dijelu rada napravljen je kratak osvrt na povijest i način rada programskog jezika C, C++ te C#. U nastavku opisana je logičk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3912::ac7b63c7c83bc77b19018b9df6b54e17
https://repozitorij.etfos.hr/islandora/object/etfos:1514
https://repozitorij.etfos.hr/islandora/object/etfos:1514