Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Logendra S"'
Autor:
Akindès, Francis, Arciniegas, Laura, Belghachem, Hamdia, Berton-Ofouémé, Yolande, Bouchenak, Malika, Boureghda, Imad, Bouziane Nedjadi, Karim, Bricas, Nicolas, Chaoui, Nabil, Dasgupta, Anindita, Hassoun, Jean-Pierre, Héron, Raphaëlle, Kapadia, Shagufa, Konan, Amoin Georgette, Kouokam Magne, Estelle, Lepiller, Olivier, Ma, Jingjing, Martínez-Lomelí, Liliana, Mebtoul, Mohamed, Pasquier Merino, Ayari G., Ponniah, Logendra S., Salemi, Ouassila, Sédia, N’da Amenan Gisèle, Selvadurai, Sivapalan, Soula, Audrey, Yount-André, Chelsie, Zirari, Hayat
Cet ouvrage expose les changements des habitudes alimentaires dans des villes d’Afrique, d’Amérique latine et d’Asie. À travers l’étude des pratiques et des représentations alimentaires de citadins, il montre l’insuffisance d’une anal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::6dc8b4ccde5770f9e86ae290f9fb9251
http://books.openedition.org/quae/32937
http://books.openedition.org/quae/32937
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract The current article evaluates a national English language proficiency test known as the “MSRT test” which is used to determine the eligibility of candidates for admission to and completion of higher education programs in Iran. Students i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ecaa393a0374ed7b98321c229e407c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Logendra Stanley Ponniah
Publikováno v:
Journal of Research, Policy & Practice of Teachers & Teacher Education, Vol 3, Iss 1, Pp 36-46 (2013)
With the current rise in popularity in using technology to enhance the students’ learning experience, mathematics lecturers are pressured to incorporate technology in their instructional design. The situation becomes problematic whenmany of these l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ac127b99d0b4599a735ebb3f31e771d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.