Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Logan, Tracy"'
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction April 2022 33
Autor:
Lowrie, Tom1 (AUTHOR) thomas.lowrie@canberra.edu.au, Logan, Tracy1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Jun2023, Vol. 11 Issue 6, p127. 21p.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2016 52:97-108
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2014 Sep 01. 87(1), 87-102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43589866
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lowrie, Tom1 (AUTHOR) thomas.lowrie@canberra.edu.au, Logan, Tracy1 (AUTHOR), Hegarty, Mary2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. 2019, Vol. 20 Issue 5, p729-751. 23p.
The ELPSA framework A learning design for developing mathematics understanding: The ELPSA framework.
Autor:
Lowrie, Tom1 Thomas.Lowrie@canberra.edu.au, Logan, Tracy1 Tracy.Logan@canberra.edu.au, Patahuddin, Sitti Maesuri1 Sitti.Patahuddin@canberra.edu.au
Publikováno v:
Australian Mathematics Teacher. 2018, Vol. 74 Issue 4, p26-31. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Jun2017, Vol. 87 Issue 2, p170-186. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.