Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Logan, Kelty"'
Autor:
Logan, Kelty Irene
This research suggests that, because media choice is integral to the effectiveness of an advertising message, there is a need to compare the effects related to media choice. This paper establishes the need for a new way to evaluate comparative media
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/10681
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice, 2018 Oct 01. 26(4), 357-367.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48542712
Autor:
Bright, Laura Frances, Logan, Kelty
Publikováno v:
Internet Research, 2018, Vol. 28, Issue 5, pp. 1213-1227.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IntR-03-2017-0112
Publikováno v:
Journal of Interactive Advertising. 2022, Vol. 22 Issue 2, p125-140. 16p.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2012, Vol. 6, Issue 3, pp. 164-179.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17505931211274651
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Logan, Kelty1
Publikováno v:
American Academy of Advertising Conference Proceedings. 2016, p18-26. 9p.
Publikováno v:
Journal of Data Protection & Privacy. Summer2021, Vol. 4 Issue 3, p303-321. 19p.
Autor:
LOGAN, KELTY1 (AUTHOR) kelty.logan@colorado.edu
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Mar2011, Vol. 51 Issue 1, p276-287. 12p.
Publikováno v:
American Academy of Advertising Conference Proceedings. 2008, p308-312. 5p. 1 Diagram.