Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Logan, G. D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Solanto, M V, Abikoff, H, Sonuga-Barke, E, Schachar, R, Logan, G D, Wigal, T, Hechtman, L, Hinshaw, S, Turkel, E
Publikováno v:
Journal of Abnormal Child Psychology; Jun2001, Vol. 29 Issue 3, p215-228, 14p
Publikováno v:
Journal of Abnormal Child Psychology; Jun2000, Vol. 28 Issue 3, p227-235, 9p, 2 Charts
Publikováno v:
Acta Psychologica; 1999, Vol. 101 Issue: 2 p315-338, 24p
Publikováno v:
Acta Psychologica; 1996, Vol. 94 Issue: 1 p21-40, 20p
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Acta Psychologica, 101(2-3), 315-337. Elsevier
Acta Psychologica, 101(2-3), 315-337. Elsevier
In the study of adaptive behavior, the stop-signal paradigm provides a measure of the efficiency of response suppression that lends itself to examining the ability to inhibit one's actions, and two complementary types of factors that may influence th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4ee2037d191e5566216e6e2d461abb39
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0347963939&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0347963939&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlson LA; Department of Psychology, University of Notre Dame, Indiana 46556, USA. lcarlson@nd.edu, Logan GD
Publikováno v:
Memory & cognition [Mem Cognit] 2001 Sep; Vol. 29 (6), pp. 883-92.