Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Loef J"'
Publikováno v:
Venticare Magazine, 2021, 40-41
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9025097a3b4eb9bca66f320d8aefcefc
http://hdl.handle.net/20.500.12470/2569
http://hdl.handle.net/20.500.12470/2569
Publikováno v:
F1000research
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brahme, A., Löf, J.
Publikováno v:
In Comprehensive Biomedical Physics 2014:271-313
Gedragsverandering via campagnes. Literatuuronderzoek in opdracht van Dienst Publiek en Communicatie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b8063806402731846154de0ae8db4ec1
https://research.wur.nl/en/publications/gedragsverandering-via-campagnes-literatuuronderzoek-in-opdracht-
https://research.wur.nl/en/publications/gedragsverandering-via-campagnes-literatuuronderzoek-in-opdracht-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Loef, J., Schmets, A.J.M.
Publikováno v:
Leonardo times, 9 (1), 2005
In januari 2004 werd Mars bezocht door de tweeling robotverkenners Spirit en Opportunity. Zij werden erop uitgestuurd om eindelijk het definitieve antwoord te geven op de vraag of er leven op Mars is geweest. Alles wijst er inmiddels op dat er op Mar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a2c7d780bfe1a7b85587359d84723c54
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c52f2b04-c980-4c56-b5d6-f2894baa1492
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c52f2b04-c980-4c56-b5d6-f2894baa1492
Autor:
VAN Loef, J. J.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; Feb1968, Vol. 39 Issue 2, p1258-1260, 3p
Autor:
Loef, J., Verlegh, P.W.J.
In this study, Heckler & Childers' (1992) two-dimensional conceptualization of incongruity is employed and related to the different schemas that consumers use in ad processing. Consumers can relate advertising to expectations about ads for the produc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::31a3131c8e71f2ce5790be0ac1b2b599
https://repub.eur.nl/pub/193/erimrs20020418162616.pdf
https://repub.eur.nl/pub/193/erimrs20020418162616.pdf