Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"Lockwood, J. P."'
Publikováno v:
Annals of Applied Statistics 2015, Vol. 9, No. 3, 1484-1509
Ratings of teachers' instructional practices using standardized classroom observation instruments are increasingly being used for both research and teacher accountability. There are multiple instruments in use, each attempting to evaluate many dimens
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1511.05360
Autor:
McCaffrey, Daniel F., Lockwood, J. R.
Publikováno v:
Annals of Applied Statistics 2011, Vol. 5, No. 2A, 773-797
The increasing availability of longitudinal student achievement data has heightened interest among researchers, educators and policy makers in using these data to evaluate educational inputs, as well as for school and possibly teacher accountability.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1108.2167
Autor:
Lockwood, J. R., McCaffrey, Daniel F.
Publikováno v:
Electronic Journal of Statistics 2007, Vol. 1, 223-252
Longitudinal data tracking repeated measurements on individuals are highly valued for research because they offer controls for unmeasured individual heterogeneity that might otherwise bias results. Random effects or mixed models approaches, which tre
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0706.1401
Autor:
Toombs, Lawrence E., Wright, G. Ernest, Ross, James F., Bull, Robert J., Campbell,, Edward F., Lockwood, J. P., Hummel, Horace D.
Publikováno v:
Bulletin of the American Schools of Oriental Research, 1961 Feb 01(161), 11-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1355902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ETS Research Report Series; December 2020, Vol. 2020 Issue: 1 p1-20, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.