Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Lockton, Elaine"'
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities June-July 2015 41-42:13-21
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders May-June 2015 55:1-14
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders November-December 2014 52:31-43
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Mar2018, Vol. 61 Issue 3, p604-618. 15p. 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Adams, C, Gaile, J, Lockton, E & Freed, J 2011, ' Targeted observation of pragmatics in children’s conversations (TOPICC): adapting a research tool into a clinical assessment profile ' Speech and Language Therapy in Practice, no. Spring, pp. 7-10 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3818::14505d01f67d6650e20ab1b99bf53f2f
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/targeted-observation-of-pragmatics-in-childrens-conversations-topicc-adapting-a-research-tool-into-a-clinical-assessment-profile(667ca819-efaf-420e-a973-11476bf81025).html
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/targeted-observation-of-pragmatics-in-childrens-conversations-topicc-adapting-a-research-tool-into-a-clinical-assessment-profile(667ca819-efaf-420e-a973-11476bf81025).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.