Zobrazeno 1 - 10
of 320
pro vyhledávání: '"Locke, K."'
Autor:
Cunliffe, Ann L., Locke, K.
Yes
This short paper celebrates the tenth year Anniversary of QROM by highlighting the importance of continuing to build community and support for qualitative researchers across the world. It also elaborates the relationship between the journal
This short paper celebrates the tenth year Anniversary of QROM by highlighting the importance of continuing to build community and support for qualitative researchers across the world. It also elaborates the relationship between the journal
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/9439
Autor:
Karan, G., Lillo, C., Yang, Z., Cameron, D. J., Locke, K. G., Zhao, Y., Thirumalaichary, S., Li, C., Birch, D. G., Vollmer-Snarr, H. R., Williams, D. S., Zhang, K., Nathans, Jeremy
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2005 Mar . 102(11), 4164-4169.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3374884
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peters, Michael A., White, E. Jayne, Grierson, Elizabeth, Stewart, Georgina, Devine, Nesta, Craw, Janita, Gibbons, Andrew, Jandrić, Petar, Novak, Rene, Heraud, Richard, Locke, K.
Publikováno v:
Open Review of Educational Research, Vol 5, Iss 1, Pp 56-94 (2018)
The 7 responses that follow deal with the (moving) image in two central ways. Firstly, by examining the capacity of the image to ‘move’ in an educational sense ; and secondly by contemplating the additional insights brought forth by moving techno
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.