Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Lock, Samantha"'
Autor:
O’Geen, Henriette, Beitnere, Ulrika, Garcia, Miranda S., Adhikari, Anna, Cameron, David L., Fenton, Timothy A., Copping, Nycole A., Deng, Peter, Lock, Samantha, Halmai, Julian A.N.M., Villegas, Isaac J., Liu, Jiajian, Wang, Danhui, Fink, Kyle D., Silverman, Jill L., Segal, David J.
Publikováno v:
In Molecular Therapy January 2023
Autor:
Edworthy, Judy, Reid, Scott, Peel, Katie, Lock, Samantha, Williams, Jessica, Newbury, Chloe, Foster, Joseph, Farrington, Martin
Publikováno v:
In Applied Ergonomics October 2018 72:88-93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Halmai, Julian ANM, Deng, Peter, Gonzalez, Casiana E, Coggins, Nicole B, Cameron, David, Carter, Jasmine L, Buchanan, Fiona KB, Waldo, Jennifer J, Lock, Samantha R, Anderson, Johnathon D, O'Geen, Henriette, Segal, David J, Nolta, Jan, Fink, Kyle D
Publikováno v:
Nucleic acids research, vol 48, iss 5
A significant number of X-linked genes escape from X chromosome inactivation and are associated with a distinct epigenetic signature. One epigenetic modification that strongly correlates with X-escape is reduced DNA methylation in promoter regions. H
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2d0ab32256171ff739138497b2a01e8f
https://escholarship.org/uc/item/53d4173s
https://escholarship.org/uc/item/53d4173s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Special Education; Sep1996, Vol. 23 Issue 3, p139-144, 6p