Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Location-based social networks (LBSNs)"'
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 16, Issue 2, pp. 259-276.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-03-2021-0062
Publikováno v:
Information, Vol 13, Iss 4, p 188 (2022)
Currently, social networks allow individuals from all over the world to share ideas, activities, events, and interests over the Internet. Using location-based social networks (LBSNs), users can share their locations and location-related content, incl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f41ff54ed5d5409fbb09a1f4f3fafcc5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elahe Khazaei, Abbas Alimohammadi
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 8, Iss 9, p 406 (2019)
Location-based social networking services have attracted great interest with the growth of smart mobile devices. Recommending locations for users based on their preferences is an important task for location-based social networks (LBSNs). Since human
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd2b6814145843158849b9c6a14d5061
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Computational Social Systems. 7:1019-1032
Being a leading online service providing both local search and social networking functions, Foursquare has attracted tens of millions of users all over the world. Understanding the user behavior of Foursquare is helpful to gain insights for location-
Autor:
Elahe Khazaei, Abbas Alimohammadi
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 7, Iss 2, p 67 (2018)
Spatial group recommendation refers to suggesting places to a given set of users. In a group recommender system, members of a group should have similar preferences in order to increase the level of satisfaction. Location-based social networks (LBSNs)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57dd14d67258439787cde2e01281ec92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.