Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Location-based Augmented Reality"'
Publikováno v:
Journal of Eye Movement Research, Vol 17, Iss 3 (2024)
Mobile eye tracking captures egocentric vision and is well-suited for naturalistic studies. However, its data is noisy, especially when acquired outdoor with multiple participants over several sessions. Area of interest analysis on moving targets is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fb91dc10e0847e899a2dc8be6921189
Autor:
Alexandros Kleftodimos, Athanasios Evagelou, Stefanos Gkoutzios, Maria Matsiola, Michalis Vrigkas, Anastasia Yannacopoulou, Amalia Triantafillidou, Georgios Lappas
Publikováno v:
Computers, Vol 12, Iss 11, p 227 (2023)
The aim of this paper is to present an approach that utilizes several mixed reality technologies for touristic promotion and education. More specifically, mixed reality applications and games were created to promote the mountainous areas of Western M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d0f7825c6c9403c9593cf2ca3667f74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 12, Iss 2, p 61 (2023)
Location-based augmented reality technology for real-world, outdoor experiences is rapidly gaining in popularity in a variety of fields such as engineering, education, and gaming. By anchoring medias to geographic coordinates, it is possible to desig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51ebed954050479e9da72f8309cc9d4c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Several emerging smartphone location-based augmented-reality (AR) games require three primary tasks: training or battling a monster, capturing a monster, and searching for a monster, which involve different levels of perceptual load. Using the AR gam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8f6e93887a9402bbf86731e51ffc19e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barton, Jennifer
This research project outlines the mental health benefits of art-making and establishes exposure to artistic domains as essential to the art-making process. Understanding the role of intent in behavioral change established the need for external motiv
Autor:
Sdravopoulou, Konstantina
Publikováno v:
Helvia. Repositorio Institucional de la Universidad de Córdoba
instname
instname
There is a growing interest in the educational applications of Augmented Reality (AR). While most applications of these technologies have been examined in the context of children education, our knowledge about their usefulness in adult education is d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::24e12bca77e51a767aaa49b7e32256dd
http://hdl.handle.net/10396/23116
http://hdl.handle.net/10396/23116