Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Local consumers"'
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 19, Iss 2, Pp 250-260 (2023)
Companies have been increasingly conveying activist advertising messages to international audiences in response to persisting social ills and unsustainable business practices. Given the ambiguity surrounding the effects of international advertising,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/231878bae98f423686e9d7e666db04d3
Publikováno v:
Global Ecology and Conservation, Vol 48, Iss , Pp e02755- (2023)
Wildlife and wildlife-origin products are illegally traded across Peru, with negative consequences for animal welfare, conservation, human health and livelihoods. We surveyed residents of Iquitos who regularly shop at Belén Market, the largest open-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea23a7df11ab42889bf42230f2f0662e
Publikováno v:
Energies, Vol 17, Iss 8, p 1863 (2024)
The liberalization of energy retail markets empowered consumers with the ability to be part of new emerging entities, such as Citizen Energy Communities. With the increasing penetration of decentralized variable generation, communities have the advan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b3d1dff925c4d34904f3000561a764a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kateryna Bekh
Publikováno v:
Baltic Journal of Economic Studies, Vol 2, Iss 5, Pp 10-15 (2016)
The purpose of the paper is to sum up the theoretical foundations of glocal marketing and the peculiarities of display of such marketing on the example of marketing mix of Mondelēz International. Methodology. A large amount of available sources of i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10e91986d5474d6a9facca3d968b8207
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kavčič, Sara
Lokalizacija v komunikacijskem in marketinškem smislu pomeni prilagoditev komuniciranja produktov ali storitev za novi trg, na katerega podjetje vstopa. Preko procesa lokalizacije se bolj približamo lokalni javnosti, saj med procesom potrošniki do
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::9e38ceca94fbbff49952e5bbd54d6ff5
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-128283
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-128283
Autor:
Ana Helena V. Bevilacqua, Jeroen Steenbeek, Ronaldo Angelini, Adriana Rosa Carvalho, Villy Christensen
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRN
Universidade Federal do Rio Grande do Norte (UFRN)
instacron:UFRN
Universidade Federal do Rio Grande do Norte (UFRN)
instacron:UFRN
This study evaluated the socioeconomic benefits generated by the small-scale fisheries sector based on a socio-economic modeling approach using the value chain plugin in the Ecopath with Ecosim (EwE) software system. Based on an EwE ecosystem model f