Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Lobos, Karla A."'
During the COVID-19 crisis, educational institutions worldwide shifted from face-to-face instruction to emergency remote teaching (ERT) modalities. In this forced and sudden transition, teachers and students did not have the opportunity to acquire th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.05621
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 2024, p1-10, 10p
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-12, 12p
Autor:
Lobos, Karla1 karlalobos@udec.cl, Cobo-Rendón, Rubia2 rubiacobo@udec.cl, San Martín, Nataly Cisternas3 ncisternas@udec.cl, Aslan-Parra, Joseph4 jaslan@santotomas.cl, López-Angulo, Yaranay5 yara13190@gmail.com
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Diagncstico y Evaluacicn Psicolcgica. 2022, Vol. 3 Issue 64, p125-139. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of School & Educational Psychology; Jul-Sep2023, Vol. 11 Issue 3, p233-244, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Congresos CLABES; 2021: Congreso CLABES X
Debido a la pandemia por COVID-19, la vida académica de los y las estudiantes universitarios transitó repentinamente de la educación presencial a la educación remota de emergencia. Desde esta modalidad de enseñanza la vivencia universitaria estu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.